29 Şubat 2012 Çarşamba

I'M BACK! :)




Ey Galyalılaaaar, merhaba!

Ben geldim, hayattayım, ölmedim...

Hayat bana bir tur attırdı başka duraklara indim, yaşadığım yeri hayatımı anlamımı değiştirdim, ben şimdi yeni bir gökyüzü altında aynı insanım, en azından aynı olma çabasındayım. Olanlar ve olacaklarla ilgili yazacak bir sürü şey biriktirdim... Neler mi yaptım, önce eski gestapo patronumu dava ederek işten ayrıldım, yeni bir işe başladım, asker beklemeye devam ettim, asker karşıladım, nişanlandım, o işten de ayrıldım, kedimden gözyaşları içerisinde ayrıldım, evlendim, yeni iş buldum, hamile kaldım, işten ayrıldım, geldim... :)

Bekleyin yazacak çok macera biriktirdim... ;)

Pek yakında bu sayfada!

1 yorum:

şule dedi ki...

e hoşgeldin şekerim, özlemiştik :) bu kadar yoğun haber bombardımanından sonra detay da istiyoruz tabi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...