10 Aralık 2010 Cuma

ohohoho hooo, ahahaha haaa...

Dün gece kkk.tsk.mil.com.tr sitesini tıklama manyağı yaptım kendimi... Baktım saat 00.00 ve açılmıyor kurdum saati 4'e gittim yattım. Bi de güzel uyumuşum, gamsız olmuşum adeta, 00.30 telefon çaldı, yaaa alarm ne çabuk çaldı, ne zaman sabah oldu derken, telefonun ucunda asker samur otoko, "kısa döneeeem" diye bağırıyor, durur muyum ben de katıldım çığrışıyoruz komşulara karşı. Sanırsın hiç gitmeyecek, askerlik kaldırıldı... Neyse 6, 12 den baya baya küçük bir rakam ne de olsa... Şimdi ne oldu, bizim ayrılık 10 gün sonra astek'liğin sona ermesi ile 2 günlüğüne son buldu... Tanrım biliyor ya piyango vursa bu kadar sevinmem, büyük ikramiye vursa belki... Piyango çarpmışa döndüm, sabahtan akşama sırıtmaktan yüzüm gözüm kırıştı, erken yaşlılığa prim verdim... Herkeslere söyledim, kuafördeki kıza bile... Şimdi çıkışta otoparkçıya da anlattım mı bi nebze daha coşarım, süper olur...

Ohhh sefamolsun, keyfim boy vermiyor...

Otoko geliyor çekilin çekilin şöle durmayın yol ortasında...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...