9 Aralık 2010 Perşembe

Rayting Tanrısı Kurban İstedi


Şşşt, dur dur dur, n'oluyor yahu?
Tv'de düzenli izlediğim tek diziyi şakkadanak, daha ben ne olduğunu anlamadan pattadanak bittiriverdiler... Ne bir son bölüm anonsu, ne bir bitti yazısı... Hani tamam izleyen az olabilir, anlarım ama az maz bir kişi bile olsa saygılı ol be adam, adam derken kanalda kim sorumluysa artık bundan... Son bölüm olduğunu idrak etmem dakikalar sürdü, dizi bitti, reklam girdi, emin olamadım google da aradım gerçekten bitti mi diye, bitmiş... Show tv tarihinde ilk kez düzgün bir dizi yapmıştı ve ben tarihimde ilk kez bir diziyi takip etme çabasına girdim.. Ne oldu, vay efendim aklını Zurnalar Vadisi'nde, acur yarışmalarında ona buna yem etmiş halkım Cumhuriyet'in kuruluş yıllarını anlatan naif, sıcak, şirin diziyi beğenmedi, kaldırdık. Beğenmez tabi beğense böyle mi olurduk, beğenmemesinin sebebi de sensin, hem patronun hem de patronlarının dostları... Verin şimdi "mankenli, mıymıylı, o onu sevdi bu bunu aldattı, seni yolarım kadın kadıııın"lıları, ben yokum...
Ayıp denen bir şey var çocukken öğrendik Tom&Jerry'nin sonunda bile "the end" yazar... Tuh size...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...