25 Aralık 2008 Perşembe

fotoğrafın dili


kapatıyorum kendimi içime,
kilitliyorum ellerimi hiç açılmasın diye
içimde bir ben daha var
gülerken ağlayabilen, sorarken cevap beklemeyen,
konuşurken susmayı, susarken konuşmayı özleyen
bir yanı çocuk, bir yanı ihtiyar
bir yanı akıllı, bir yanı deli
bir yanı allar-morlar içinde şenlikli,
öteki griler arasında düşünceli
biri var içimde bulunmak istemeyen,
bulana aşkını verebilen,
bulana dostum diyebilen
biri var fakat bulunmak istemeyen...
örtüyorum yüzümü ellerimle,
bakmayın, görmeyin, bulamayın, bilemeyin beni diye...

10 yorum:

Arzu Çur dedi ki...

Çok güzel seçim, çok hoş uyum. Canım benim.

uçuşuk dedi ki...

Teşekkür ederim canım ama fotoğrafı öykü atölyesi üzerine yazı yazabilmemiz için seçmiş... Ben de baktığımda bana söylediklerini yazıya döktüm... :)

sufi dedi ki...

Ne kadar ellerin örtsede yüzünü,
saklayamıyorsun bizden kendini.
Habersiz girip bırakıyorum yorumumu
sen öne çıktın bak unuttum ellerini.
Merhaba... hoşçakal ve dilek.

Derin Sularda dedi ki...

Bu fotoğraftan nasıl yazılar çıkacak diye merak ediyordum, eline sağlık güzel paylaşımın için ayrıca teşekkürler.
Sevgiler.
Dilek

uçuşuk dedi ki...

ben teşekkür ederim efenim... :)

uçuşuk dedi ki...

Suficim sanırım bloglar da en çok bunun için, sakladığımız kısmımızın bir kısmını açık etmek için... Teşekkür ederim şiir gibi yorumun için... :) benimki de mani gibi oldu...

Belgin dedi ki...

Merhaba bugün uzun zamandan beri ilk defa Öykü Atölyesine ugradim, bakalim neler var diye ve oradaki Resimi görüp, yaziniza rastladim.
Artik benim yazmama gerek kalmadi, cünkü icimden gecenleri zaten siz seslendirmissiniz.
Tesekkürler

uçuşuk dedi ki...

Belgin hanım, ben derim ki yine de yazın... :)

etki alanı dedi ki...

Ellerimizi kapatsak da,duygularımızı dökmüşüz hepimiz,sevgili pervane-ce..

Meğer ne kadar gizemli ve duyguluymuşuz...
Sanki,"kadınlar ne ister? " sorusunu yanıtlamış gibiyiz,hepimiz...
Fotoğraf hepimize aynı şeyi mi söyledi yoksa?
Çok hoş....
TüTü

Adsız dedi ki...

bir de ben uçmayı deneyeyim bu fotoğrafla izninle, bakalım becerebilecek miyim : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...